NARUDŽBA
Kako mogu izvršiti narudžbu?
Naručivanje je vrlo jednostavno: nakon što stavite željene artikle u svoju košaricu, narudžbu možete dovršiti klikom na gumb »Blagajna«. Tijekom postupka naručivanja možete jednostavno postaviti korisnički račun i automatski se prijaviti. Nakon toga, bit ćete vođeni kroz postupak naručivanja u tri koraka (adresa – način plaćanja – potvrda) kako biste dovršili svoju narudžbu.
Kako mogu provjeriti svoje prethodne narudžbe?
Svoju narudžbu možete provjeriti ukoliko ste prethodno kreirali korisnički račun. Za pregled prethodnih narudžbi prijavite se na www.hedonist-shop.hr sa svojom E-mail adresom i lozinkom. Odaberite ikonu »Korisnički račun«, a zatim »Povijest I detalji mojih narudžbi«.
Mogu li naručiti iz inozemstva?
Narudžbe putem hedonist-shop.com moguće je dostaviti u sve zemlje Europske unije.
Što se događa nakon što je moja narudžba kreirana?
Nakon izvršene narudžbe, E-mailom će vam biti poslana potvrda u kojoj su navedeni naručeni artikli, adresa za naplatu i dostavu te odabrani način plaćanja. Nakon toga će vaša kupnja biti predana kurirskoj službi za dostavu. U slučaju da niste zadovoljni kupnjom, možete jednostavno pokrenuti postupak povrata.
Što trebam učiniti ako artikl koji želim više nije dostupan?
Ne brinite. Još uvijek možete naručiti artikl koji tražite. Nažalost, ne možemo vam dati točan datum kada i hoće li neki artikl ponovno biti dostupan, ali rado ćemo vam poslati podsjetnik čim se navedeni artikl vrati na zalihu.
Ukoliko želite primati podsjetnik, otvorite stranicu s detaljima artikla i odaberite željeni proizvod. Zatim unesite svoju adresu E-pošte kako biste automatski primili obavijest čim artikl ponovno bude dostupan.
Moram li se registrirati za korisnički račun da bih mogao naručiti?
Ne, registracija nije obavezna. Međutim, da biste pratili svoje narudžbe ili postali član VIP Hedonist kluba, morat ćete postaviti korisnički račun. Korištenjem obrasca za registraciju to možete učiniti jednostavno i potpuno besplatno.
Kako mogu otkazati svoju narudžbu?
Otkazivanje je moguće ukoliko narudžba još nije obrađena u našem skladištu. Naše skladište je vrlo brzo kada je u pitanju obrada narudžbi. Iz tog razloga, otkazivanje može biti moguće samo unutar sat vremena nakon što je narudžba plasirana. Narudžbu možete otkazati mailom na: info@hedonist-shop.hr. U E-mailu je potrebno navesti ime I prezime naručitelja te broj narudžbe koju ste primili u potvrdi narudžbe.
Mogu li promijeniti adresu za dostavu već izvršene narudžbe?
Nadamo se da razumijete da katkada nismo u mogućnosti korigirati Vašu adresu za dostavu već izvršene narudžbe ukoliko je narudžba predana kurirskoj službi. Budući da se narudžbe obrađuju odmah, ne možemo jamčiti pravovremenu promjenu podataka. U slučaju da se upisana adresa za dostavu ne može pronaći ili se paket ne može isporučiti iz bilo kojeg drugog razloga, isti će nam biti vraćen te ćemo Vas kontaktirati oko daljnjeg postupanja. Međutim, prije same isporuke, primit ćete obavijest od kurira o isporuci pošiljke, te ćete biti u mogućnosti dogovoriti novu adresu isporuke. Na taj način, Hedonist shop želi maksimalno pojednostaviti proces isporuke u korist kupca.
PLAĆANJE
Koji su načini plaćanja dostupni?
Osnovni oblik plaćanja je tradicionalni bankovni prijenos. Međutim, vrijedi zapamtiti da se narudžbe obrađuju tek nakon što je prijenos obavljen. Dakle, možete plaćati kreditnom karticom (Visa, Mastercard, Maestro i Diners) i PayPal-om. Nudimo i mogućnost plaćanja pouzećem (novac se zatim uplaćuje kuriru) te transakcijska uplata.
Mogu li platiti na rate?
Da, ovu opciju nudimo svim vlasnicima Diners kreditnih kartica i članovima Erste banke te članovima VISA kreditnih kartica PBZ grupe.
Gdje je CVC kod na mojoj kreditnoj kartici?
Troznamenkasti sigurnosni kod nalazi se na poleđini Vaše kartice.
Kada će moja kreditna kartica biti terećena?
Vaša kreditna kartica tereti se za ukupni iznos Vaše narudžbe odmah nakon što je narudžba plasirana I procesirana kroz Corvus Pay sistem naplate. Na E-mail ćete dobiti potvrdu od Corvus Pay-a o izvršenju naplate prema Hednosit shopu. U slučaju nedostupnosti proizvoda ili tehničkih poteškoća vezano uz procesiranje Vaše narudžbe, novac će Vam biti vraćen istog trena na račun preko kojeg ste izvršili uplatu.
Kada i kako ću dobiti svoj račun?
Račun ćete dobiti zajedno s proizvodima koje ste naručili, prilikom dostave. U slučaju da ste zagubili svoj račun, uvijek nam se možete obratiti na E-mail info@hedonist-shop.hr te ćemo Vam isti poslati u elektronskom obliku putem E-maila.
DOSTAVA
Je li vaše pakiranje diskretno?
SVE NARUDŽBE šaljemo u diskretnom pakiranju! Plaćanja na Vašoj kartici/bankovnom izvodu prikazana su kao Creatrix Studio d.o.o., ne dajući nikakvu naznaku o prirodi Vaše kupnje.
Koliko traje dostava?
Obično isporučujemo odmah dostupne artikle unutar 1-2 radna dana. Za međunarodne pošiljke vrijeme isporuke je obično 2-4 dana.
Koliki su troškovi prijevoza?
Hrvatska:
Narudžbe iznad 39 € - besplatna dostava
Narudžbe ispod 39 € - 3,2 €
Slovenija:
Narudžbe iznad 49 € - besplatna dostava
Narudžbe ispod 49 € - 3,7 €
Međunarodna dostava:
Narudžbe dostavljamo u sve zemlje Europske unije.
Narudžbe iznad 99 EUR - besplatna dostava
Narudžbe ispod 99 EUR - dostava od 10 EUR
* Međunarodne pošiljke dostavljaju se unutar 3-5 dana
* Cijene ovise o trenutnom tečaju
Kako mogu pratiti svoju narudžbu?
Kako biste provjerili status isporuke svoje narudžbe, provjerite potvrdu otpreme koju ste primili E-poštom. Za svaki paket koji Vam bude poslan, od kurirske službe primit ćete potvrdu o slanju koja uključuje poveznicu za praćenje pošiljke.
Na taj način uvijek znate gdje se nalazi vaša pošiljka i koliko će vremena trebati da stigne do vas.
Što mogu učiniti ako dobijem oštećenu robu?
U slučaju da proizvod koji smo isporučili ni na koji način ne odgovara Vašim očekivanjima, možete ga besplatno vratiti putem povratnice uz navođenje razloga povrata. Sve relevantne informacije o povratu možete pronaći pod »Povrat«. Vrijednost narudžbe ćemo vratiti istim načinom plaćanja kojim je narudžba plaćena čim paket stigne i bude pregledan.
U koje zemlje dostavljate?
Narudžbe putem hedonist-shop.hr moguće je dostaviti u sve zemlje Europske unije.
POVRAT
Kako mogu vratiti svoju narudžbu?
U svaki paket uključujemo sve potrebne dokumente za povrat. Upotrijebite dokument povrata za povrat artikla. Troškove povrata snosi kupac.
Postupak za povrat:
1. Pazite da stavite proizvod u originalnom pakiranju u kutiju.
2. Uključite dokument o povratu u paket.
3. Predajte paket u najbližem poštanskom uredu ili odabranoj kurirskoj službi.
Ukoliko ste zaboravili uključiti povratni dokument, izgubili ste ga ili je oštećen, možete jednostavno preuzeti nove povratne dokumente na linku ovdje te poslati elektroničkim putem na E-mail adresu: info@hedonist-shop.hr.
U slučaju da imate tehničkih poteškoća ili Vam je potrebna dodatna pomoć u procesu, slobodno se obratite našoj korisničkoj službi.
Nakon provjere vraćenih artikala, ukupan iznos će Vam biti vraćen istim načinom plaćanja koji ste koristili za kupnju.
Pobrinite se da nam vratite artikle u stanju u kojem ste ih primili. Oštećeni artikli se ne mogu vratiti.
Koliko je vremena obično potrebno da se izvrši povrat novca?
Čim povratni paket stigne i kada ga mi pregledamo, pokrenut ćemo postupak povrata u roku od 14 dana putem odgovarajućeg načina plaćanja.
Je li moguća izravna zamjena vraćenog artikla?
Nažalost, direktna zamjena vraćenog artikla nije moguća. Nakon što paket bude vraćen i provjeren, pripadajući kredit će biti prenesen putem odabranog načina plaćanja. Nakon toga možete jednostavno ponovno naručiti navedeni artikl.
Moram li platiti za povrat?
Troškove povrata snosi kupac.
Koliko vremena imam za povrat artikala?
Imate ukupno 14 dana da vratite svoje artikle nakon što ih primate, bez ikakvog objašnjenja. Više informacija o pravu na odustajanje od narudžbe možete pronaći u našim Općim uvjetima poslovanja.
Na koju adresu trebam poslati povratni paket?
Adresa povrata treba biti: Creatrix Studio d.o.o., Lašćinska cesta 12, 10000 Zagreb, Hrvatska.
OSTALO
Kako mogu aktivirati kolačiće?
Aktivacija kolačića razlikuje se ovisno o pregledniku:
Google Chrome: Otvorite izbornik preglednika i kliknite na »Postavke«. Ispod naslova »Privatnost« nalazi se gumb »Postavke sadržaja«. Aktivirajte postavku »Dopusti spremanje lokalnih podataka« pod »Kolačići« (preporučeno). Zatvorite prozor i osvježite stranicu.
Mozilla Firefox: Otvorite izbornik preglednika (gumb »Firefox«) i odaberite »Postavke«. Idite na odjeljak »Privatnost podataka«. Postavite popis za odabir pored »Firefox okreće vremensku traku:« na »kreiraj prema prilagođenim postavkama«. Označite »Prihvati kolačiće« kako biste dopustili kolačiće i odaberite opciju »čuvati do:« i »više ne vrijede:«. kliknite na »OK« kako biste zatvorili prozor »Postavke«. Sada osvježite stranicu.
Apple Safari: Otvorite izbornik preglednika (zupčanik) i odaberite »Postavke...«. Idite na odjeljak »Privatnost podataka« i pod »Blokiraj kolačiće« odaberite postavku »Nikad«. Zatvorite prozor i osvježite stranicu.
Kako se mogu pretplatiti na newsletter?
Ako ne želite propustiti nijednu aktualnu ponudu, pretplatite se na naš besplatni newsletter. Da biste to učinili, jednostavno unesite svoju E-mail adresu u odjeljak »Pretplatite se na newsletter« na kraju stranice.
Ima li Hedonist shop fizičku trgovinu koju mogu posjetiti?
Hedonist shop je 100% online trgovina posvećena prodaji kvalitetnih igračaka za odrasle. Iako nemamo fizičku trgovinu, omogućujemo Vam da udobno iz vlastitog doma ili gdje god se nalazite i diskretno odaberete svog ljubavnika među našim vibratorima, analnim igračkama, kegelovim kuglicama i drugim kvalitetnim igračkama za odrasle.